سفارش تبلیغ
صبا ویژن

»» Spyware Doctor سدی محکم در برابر نفوذ جاسوس ها!

www.Myprosoft.net بر اساس گزارشی از شرکت مایکروسافت,جاسوس افزارها دلیل اصلی از کار افتادن یک سوم کامپیوتر های جهان, در طول سال گذشته  بوده اند.
از آن جا که این مسئله بسیار جدید و هنوز هم در حال تحول و گسترش است,بسیاری از کاربران کامپیوتر ها,هنوز جاسوس افزارها را نمیشناسند بطوریکه اکثر جاسوس افزارها بر اثر بی احتیاطی و یا بی اطلاعی کاربران به سیستم ها نفوذ کرده و به جمع آوری و ارسال اطلاعات شخصی آنها به هکر ها می پردازند.
 برخلاف ویروسها که اغلب به صورت مخفی ودر پشت صحنه و به دور از چشم کاربر عمل میکنند,جاسوس افزارها علنا علائمی را از وجودشان بروی کامپیوتر کاربر,نشان میدهند.

علائم جاسوس افزارها
آدرس های تغییر یافته Home Page یا صفحه خانگی مرورگرها, تغییر پیدا کردن جستجو های پیشفرض وب به سایتهای ناشناخته و بمباران شدن توسط تبلیغات popup های متعدد, از علایم معمول و مرسوم وجود جاسوس افزارها در سیستم هستند,که ضرر های خاصی نداشته و فقط به تغییرات جزیی در سیستم میپردازند.برخی دیگر از جاسوس افزارها پا را فراتر از این گذاشته و به جمع آوری و دزدیدن اطلاعات مهمتری همچون کلمات عبور یا اطلاعات کارت های اعتباری کاربر میپردازند.
 انتشار جاسوس افزار ها معمولا از طریق پست الکترونیک ,نرم افزار های اشتراک گذاری فایل ها, کلیک های اشتباه و وسوسه اگیز بروی تبلیغات و لینک های وب سایت و... منتشر میشوند. برای جستجو و حذف جاسوس افزار ها از کامپیوتر, میتوان رد هر فایلی را که از اینترنت دریافت کرده اید در کامپیوتر خود پیدا کرده و آن را به طور کامل حذف کنید.ولی این کار چندان هم ساده نیست, چرا که جاسوس افزارها معمولا پس از نفوذ به سیستم ها از خود چند کپی دیگر ساخته و خود را در مکان های مختلف کامپیوتر تکثیرو سپس مخفی میکنند,بنابر این پیدا کردن وحذف آنها به روش دستی امریست مشکل و شاید امکان ناپذیر؟! در این سو شرکتهای ضد ویروس و ضد جاسوس نیز بیکار ننشسته و در جهت افزایش ضریب امنیت در کامپیوترها به تولید ابزارهای مختلف ضد جاسوس, موسوم به AntiSpy ها پرداخته اند که وظیفه آنها جستجو و حذف اتوماتیک جاسوس افزارها میباشد. www.Myprosoft.net
از آنجایی که Firewall ها وAntivirus های حال حاضر توانایی شناسایی و جلوگیری از نفوذ بسیاری Spyware ها و Adware ها را ندارند این وظیفه بر عهده دیگر نرم افزارهای اینکاره موسوم به AntiSpy ها میباشد.( البته بزودی شاهد ادغام جاسوس افزارها و آنتی ویروسها و ارائه هر دو با هم ( مانند نرم افزارهای 2 کاره آنتی ویروس+دیواره آتش)  خواهید بود ولی تا رسیدن آن زمان بهتر است از وجود حداقل یک برنامه ضد جاسوس در سیستم خود استفاده کنید.)

Spyware Doctor یکی از محبوبترین برنامه های ارائه شده Spy Remover در بین مردم است که طبق گفته وب سایتش رکورد دانلود 500,000 بار در هر هفته و امتیاز 5.5 از سایت هایCNET ,download.com را با خود یدک میکشد؟!
 Spyware Doctor کامپیوتر شخصی شما را اسکن نموده وبه جستجو و شناسایی هزاران فایل خطرناک در ویندوز میپردازد. Spyware Doctor جایزه های متعددی دریافت کرده است و یکی از بهترین ابزارهای کشف و حذف جاسوس افزارها و حفاظت از کامپیوتر شما در برابر هزاران برنامه و فایلهای ناشناس مخرب از جمله جاسوس افزارها,ویروسها,ثبت کننده های کیبوردی ودیگر برنامه های تهدید کننده  ویندوز به شمار میرود.
 این برنامه قدرتمند پس از شناسایی برنامه های مخرب آنها را قرنطینه کرده و در بانک خود گرد هم آورده و اطلاعاتی از هویت اصلی آن ها را مشخص میکند.
 معمولا پس از ورود جاسوس افزار ها با مشکلاتی از جمله: کاهش سرعت سیستم, تغییر صفحه پیش فرض مرورگر ویا سایت جستجوگر آن,افزایش تعداد پیام های بی مورد و یا تبلیغات PopUp هنگام مرور وب سایت ها در اینترنت و بسیاری دیگر مواجه خواهید شد در چنین مواقعی استفاده و نصب سریع چنین نرم افزارهایی به شما توصیه میشود.

 قابلیت های کلیدی این ابزار عبارتند از:
- اسکن کامل و دقیق سیستم: کشف و حذف انواع مخربها از سیستم از جمله spyware, adware, malware,www.Myprosoft.net Trojans, keyloggers, spybots, adbots and trackware و نمایش کلیه حملات صورت گرفته در سیستم.
- محافظت از مرور گر شما و برنامه های در حال اجرا در اینترنت و همچنین پیگیری و حذف کوکی ها به علاوه مونیتورینگ اسم  آن ها به همراه وب سایت مربوطه.
- محافظت از سیستم با ایجاد گارد حفاظتی, دربرابر نفوذ هکرها و جاسوس ها بعلاوه کنترل ActiveX ها که خود منشا مشکلات در اینترنت اکسپلورر میباشند.
- بلوکه و جلوگیری از اجرای تبلیغات زنجیره ای کوچک و اعصاب خورد کن موسوم به PopUp در هنگام مرور وب سایت ها.
- هوشمند در جستجوهای عمیق و کشف مخرب افزارهایی که خود را بصورت های گوناگون در سیستم و در میان پرونده های تو در تو پنهان کرده اند.
- امکان بروز رسانی سریع و دریافت اطلاعات روز از اینترنت ,جهت شناسایی مخرب افزارهای جدید.
- سازگار با ویندوزهای Windows XP, Me, 98, 95 and 2000


http://www.pctools.com/mirror/sdsetup.exe